*دانلود کارتون آواتار کورا*

MRR

عکس های مختلف

Avatar : The Legend of Korra 2012 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش و لینک مستقیم

زیرنویس فارسی قسمت 4 در ادامه همین مطلب قرار گرفت


 

 

نام انیمیشن : Avatar : The Legend of Korra – قسمت های ۱ تا ۴

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۱ فصل

وضعیت : در حال پخش

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۲۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ….

زیرنویس فارسی : دارد ( ترجمه شده توسط تیم تی وی شو )

خلاصه داستان :

محوریت داستان این انیمیشن با توجه به انیمیشن Avatar: The Last Airbender می باشد . در سال ۲۰۰۵ مایکل دانته دی‌مارتینو سریالی انیمیشن ساخت با عنوان Avatar:The Last Airbender که با داستانی زیبا در ۳ فصل روایت شد و در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید. داستان سریال در دنیایی میگذشت که جهان به ۴ بخش تقسیم شده بود: قبایل آب، سرزمین خاک، معابد باد و کشور آتش. هر کدام از این ۴ ملت توانایی کنترل یکی از عناصر(آّب، خاک، باد و آتش) را داشتند که ریشه در هنرهای رزمی و فرهنگ همان ملت داشت، عده‌ای هم توانایی کنترل هیچکدام از عناصر را نداشتند و تنها یک نفر بود که توانایی کنترل هر ۴ عنصر را داشت که به نام آواتار شناخته م یشد .  آواتار به ترتیب از میان ملتهای مختلف برگزیده می شد و وظیفه حفظ صلح و توازن را در دنیا برعهده داشت و پس از مرگش آواتاری دیگر ، از ملتی دیگر جان می گرفت. در طی سریال، آواتار انگ به کمک دوستانش، به جنگی ۱۰۰ ساله خاتمه دادند و کشور آتش را(که به سایر ملتها حمله کرده بودند) عقب راندند و صلح را به جهان برگردا ندند. حال ۷۰ سال از آن زمان می گذرد . آواتار آنگ مرده است . حال به مانند گردش فصول ، گردش آواتار ها از سر گرفته شده است . فرزند آنگ ، آوتار کورا برای برگرداندن صلح و توازن با دنیا با مشکلات زیادی رو به رو است  که …

 

 

 

download دانلود انیمیشن سریالی Avatar : The Legend of Korra 2012 دانلود قسمت اول و دوم :

 

دانلود :       Rapidshare       Direct Link

 
download دانلود انیمیشن سریالی Avatar : The Legend of Korra 2012 دانلود قسمت سوم : 
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 
download دانلود انیمیشن سریالی Avatar : The Legend of Korra 2012 دانلود قسمت چهارم :
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 

 


نظرات شما عزیزان:

کورا
ساعت9:55---14 فروردين 1392
س.من میخواهم به شما یک چیز بگویم شاید باورتان نشود برای من فرقی ندارد من از نظر شکل قیافه هیکل و قدرت بدنی شبیه آواتار کورا هستم به همین دلیل دوستانم مرا با اسم کورا صدا میکنند.

ایناز
ساعت14:32---4 اسفند 1391
تو را به خدا عکس ازکورا بذار

SRVIN
ساعت14:52---29 بهمن 1391
الاغ آشغال خر گوه


ALI
ساعت14:50---29 بهمن 1391
بیایید به سایت من فقط کارتون آواتار و اواتار کورا از آول تا آخر را دانلود کنید WWW.DOWNLOADHA.COM\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\};-}-};

ALI
ساعت14:49---29 بهمن 1391
بیایید به سایت من فقط کارتون آواتار و اواتار کورا از آول تا آخر را دانلود کنید WWW.DOWNOADHA.COM\\\\\\\\\\\\};-}-};

راتا
ساعت12:08---6 بهمن 1391
چرا اواتار دیگه در پرشین تون نمیده؟
پاسخ:من از کجا بدونم؟ برو تو سایت پرشن تون بگو


کیمیا
ساعت16:46---10 دی 1391
اولا قسمت های بیش تری بزار.دوماتاقسمت12 اومده.

ساعت13:26---16 آذر 1391
چه جوری دانلود می شه-)پاسخ:خودمم نمی دونم محمد رضا گذاشته حالا هم که رفته

علی
ساعت11:20---9 آذر 1391
دانلود فیلم اواتار
پاسخ:نمیتونم پیداش کنم


اواتار لی لی
ساعت3:40---20 مرداد 1391
ببخشید خودمو معی نکر دم من سارام 12 سالمه عاشق اواتارم درضمن وبی رو که می گفم مسدود شده ولی اگر وب خودم درست شد حتما عکس هارا می زارم هیچکدوم از عکس ها تو سایت نیست

اواتار لی لی
ساعت3:40---20 مرداد 1391
ببخشید خودمو معی نکر دم من سارام 12 سالمه عاشق اواتارم درضمن وبی رو که می گفم مسدود شده ولی اگر وب خودم درست شد حتما عکس هارا می زارم هیچکدوم از عکس ها تو سایت نیست

علي
ساعت8:55---27 تير 1391
سلام تا 12 اومده كه كلا يه فصل شده
پاسخ:اره


kkkk
ساعت21:25---7 تير 1391
وب خیلی بدیییییییییییییییییییییییییییی ییهههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههه

سارا
ساعت22:58---29 خرداد 1391
آیدا جان برو تو سایت دانلود ها تا قسمت 9 تا الان اومده.می تونی تو سایتت برای دانلود بزاری.پاسخ:اگه وقت کردم چون یواشکی میام

سیل
ساعت14:49---17 خرداد 1391
لولو بلو تیلو چلو شلو خلو

نگين
ساعت12:13---16 خرداد 1391
سلام ايدا جان من تا قسمت 8 ديدم واز سايتي به نام دانلود ها دانلود ميكنم يه سري بزن
پاسخ:باشه


مری
ساعت19:42---28 ارديبهشت 1391
سلام من تا قسمت 6 پیدا کردم http://www.downloadha.com میتونی بری این تو زیرنویس هم داره

مهدیس
ساعت12:22---28 ارديبهشت 1391
خیلی این آواتاره چرنده...............دلت میاد آواتار آنگو؟؟؟؟
پاسخ: خب اندازه آواتار آنگ نمیشه ولی خیلی زیبایه من تا قسمت چهار دیدم خیلی حال کردم


مری
ساعت13:36---26 ارديبهشت 1391
سلام بقیه قسمت هاش هنوز نیومده ؟

ایدا
ساعت15:27---16 ارديبهشت 1391
عزیزم ممنونم مر3000000000000000

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 / 2 / 1391برچسب:,ساعت 2:20 قبل از ظهر توسط محمد رضا|


آخرين مطالب
» یک عکس از اواتار اخرین باد افزار
» سال 1392 مبارک
» مطلب بنویسید
» عکس هایی از اواتار اخرین باد افزار
» معرفی وبلاگ جدیدم
» دلایل این که دیگه زیاد نمیام توی وبهم
» انگار دیگه لوکس بلاگ لوکس بلاگ نیست
» روز دختر مبارک
» نظر سنجی در مورد کارتون اواتار
» سلام ویژه
» عکس هایی از آنگ
» عکس هایی از کاتارا
» عکس هایی از کورا
» عکس از مجموعه کارتون آواتار
» *دانلود کارتون آواتار کورا*
» *ایجاد لوگو برای وبلاگ*
» خبر داغ در مورد انگ
» خبر در مورد آنگ
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه سری 2
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه

Design By : Pichak